Hoe een flowbot je kan helpen met het bereiken van ultieme klanttevredenheid.  

Een online klantenservice wordt steeds belangrijker. Vooral nu we als land weer in lockdown zitten worden online bestellingen en online shoppen nog belangrijker. Consumenten kunnen niet meer naar de winkel en zijn snel al aangewezen op de webshop. Als consument wil je nog wel eens tegen vragen aan lopen tijdens het online winkelen. Bijvoorbeeld wat de voorraad is en hoe lang de levertijd is. Om dit snel en makkelijk te beantwoorden kan je als klant, indien mogelijk, terug vallen op een telefoonnummer of contactformulier. Het alle makkelijkste zou een flowbot zijn. 

Wat houdt een flowbot in?  

Een flowbot is net iets anders dan een chatbot. Een flowbot verwijst je naar het juiste antwoord of webpagina. In tegenstelling tot een chatbot, die alleen maar antwoord geeft op een vraag. Bij een flowbot kan je kiezen over welk onderwerp je een vraag hebt en de bot vraagt dan door. Indien je er niet uitkomt met de bot kan de bot je doorverbinden naar een medewerker op de live chat die je dan verder kan helpen met je vraag. Indien deze er niet is kan de consument zijn gegevens achterlaten als hij of zij dit wenst. De eerstvolgende werkdag wordt er dan contact opgenomen.

Je online klantenservice uit besteden.  

Het samenstellen en maken van een flowbot kan veel tijd kosten. Dit is afhankelijk van hoe uitgebreid je de flowbot wilt maken en waarvoor je hem wilt inzetten. Chatkracht beschikt over gespecialiseerde specialisten die je hierbij kunnen helpen. Als bedrijf kan je de nodige informatie aanleveren en wij gaan dan aan de slag. Nadat de flowbot klaar is hoef je enkel een code te implementeren in de website en je flowbot staat live. Ben je geïnteresseerd? Neem vrijblijvend contact op en laat je informeren naar de mogelijkheden!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.